Bursaspor yönetimi hiçbir basın-yayın organına konuşmama kararı aldı
Ziraat Türkiye Kupası'nda Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan ve olaylı geçen derbi maç sonrası Bursaspor yönetimi dikkat çeken bir karar aldı.
2017.02.09 16:56 - Son Güncellenme: 2017.02.09 17:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Son günlerde kulüpler arasındaki gerilimin tırmanmasının üzerine Bursaspor yönetimi, Fenerbahçe maçı bitene kadar hiçbir basın-yayın organına konuşmama kararı aldı.
Ajansspor'un ulaştığı yöneticiler, "Futbol ortamı bu aralar çok gergin. Çeşitli polemikler var. Biz yönetim olarak Fenerbahçe maçına kadar hiçbir yayın organına konuşmama kararı aldık. Bu karara saygı duyulmasını rica ediyoruz. Bursa'daki arkadaşlar da arıyor, soruyor. Maçın ardından, karşılaşmaya dair gerekli açıklamaları yapacağız" ifadelerini kullandılar.
Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Bursaspor ile Fenerbahçe karşı karşıya gelecek. Bursa Büyükşehir Belediye Stadı'nda oynanacak maç saat 19:00'da başlayacak. Maç öncesinde yeşil-beyazlılar 27 puanla 8. sırada yer alırken, Fenerbahçe ise 35 puanla 4. sırada bulunuyor.