Bursaspor'un, Düzcespor deplasmanındaki misafir seyirci kontenjanı arttı
Bursaspor Başkanı Enes Çelik sosyal medya hesabından duyurdu. Bursaspor taraftarlarına ayrılan kontenjan 225'den 450'ye çıkartıldı.
2024.09.02 16:58 - Son Güncellenme: 2024.09.02 16:59 - Spor - SOSYAL MEDYA
Bursaspor Başkanı Enes Çelik sosyal medya hesabından duyurdu. Bursaspor taraftarlarına ayrılan kontenjan 225'den 450'ye çıkartıldı.
Enes Çelik'in sosyal medya paylaşımı şu şekilde;
Düzcespor deplasmanında taraftarımıza ayrılan misafir seyirci kontenjanı talebimiz ile 225'den 450'ye çıkartılmıştır.
Düzce Valiliği'ne ve Düzcespor'a anlayışlarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.
Düzcespor deplasmanında taraftarımıza ayrılan misafir seyirci kontenjanı talebimiz ile 225'den 450'ye çıkartılmıştır.
-- Enes Çelik (@EnsCelik16) September 2, 2024
Düzce Valiliği'ne ve Düzcespor'a anlayışlarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.