Bursaspor'un, Düzcespor deplasmanındaki misafir seyirci kontenjanı arttı

Bursaspor'un, Düzcespor deplasmanındaki misafir seyirci kontenjanı arttı

Bursaspor Başkanı Enes Çelik sosyal medya hesabından duyurdu. Bursaspor taraftarlarına ayrılan kontenjan 225'den 450'ye çıkartıldı.

2024.09.02 16:58 - Son Güncellenme: 2024.09.02 16:59 - Spor - SOSYAL MEDYA
A
Bursaspor'un, Düzcespor deplasmanındaki misafir seyirci kontenjanı arttı

Bursaspor Başkanı Enes Çelik sosyal medya hesabından duyurdu. Bursaspor taraftarlarına ayrılan kontenjan 225'den 450'ye çıkartıldı.

Enes Çelik'in sosyal medya paylaşımı şu şekilde;

Düzcespor deplasmanında taraftarımıza ayrılan misafir seyirci kontenjanı talebimiz ile 225'den 450'ye çıkartılmıştır.

Düzce Valiliği'ne ve Düzcespor'a anlayışlarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.09.02 16:58 - Son Güncellenme: 2024.09.02 16:59 - SOSYAL MEDYA
A