Bursaspor Teknik Direktörü  Koşukavak: "Kazandığımız için mutluyum"

Bursaspor Teknik Direktörü  Koşukavak: "Kazandığımız için mutluyum"

Bursaspor Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, İstanbulspor karşısında 3 puan aldıkları için mutlu olduğunu söyledi.

2019.10.26 18:54 - Son Güncellenme: 2019.10.26 19:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor Teknik Direktörü  Koşukavak: "Kazandığımız için mutluyum"
00:34 Bursaspor Teknik Direktörü  Koşukavak: "Kazandığımız için mutluyum"

İLGİLİ VİDEO

Bursaspor Teknik Direktörü  Koşukavak: "Kazandığımız için mutluyum"

TFF 1. Lig'in 9. haftasında Bursaspor deplasmanda karşı karşıya geldiği İstanbulspor'u 2-1'lik skorla mağlup etti.

Mücadelenin ardından Bursaspor Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Deplasmanda kazanamama durumunu bozdukları için mutlu olduğunun altını çizen deneyimli çalıştırıcı, "Kazandığımız için mutluyum. Oyuncularla çalıştım. Benim açımdan kendi geliştirdiğim oyunculara karşı oynamak zordu. İstanbulspor bundan sonraki maçlarda başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.

"Biz atamadık onlar attı"

İstanbulspor Teknik Sorumlusu Tamer Avcı, Bursaspor'a karşı birçok gol pozisyonundan yararlanamadıklarını ifade ederek, yeşil-beyazlı ekibin girdiği pozisyonları gole çevirdiğini söyledi.

Maçın ardından İstanbulspor Teknik Sorumlusu Tamer Avcı basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Avcı, birçok gol pozisyonuna girdiklerini fakat bu pozisyonlardan yararlanamadıklarını ifade ederek, "İlk yarı çok iyi oynadık. Yüzde yüz bir topumuz direkten döndü. Penaltı atamadık, goller kaçırdık. Maçın tek yorumu 'Biz atamadık onlar attı' olabilir. Rakibimizi tebrik ediyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.26 18:54 - Son Güncellenme: 2019.10.26 19:04 - HABER MERKEZİ
A