Bursaspor taraftarından meşaleli yürüyüş!

Bursaspor taraftarından meşaleli yürüyüş!

Bursasporlu bir grup taraftar, kulübün kuruluşunun 51'inci yıl dönümünü, meşalelerle yürüyerek kutladı.

2014.06.01 23:01 - Son Güncellenme: 2014.06.01 23:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor taraftarından meşaleli yürüyüş!

 

Yeşil-beyazlı takımın formalarını giyen taraftarlar, Tophane Meydanı'nda toplandı.

Ellerinde meşaleler ve kulübün flamaları bulunan grup, Atatürk Caddesi'ndeki Atatürk Anıtı'na kadar yürüdü.

Yürüyüş sırasında takımları lehine tezahüratta bulunan taraftarlar, anıtın önünde İstiklal Marşı'nı okuduktan sonra dağıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.01 23:01 - Son Güncellenme: 2014.06.01 23:02 - HABER MERKEZİ
A