Bursaspor futbol, basketbol ve voleybolda haftayı mutlu kapattı

Bursaspor futbol, basketbol ve voleybolda haftayı mutlu kapattı

Futbolda, geriye düşüp, 10 kişi tamamladığı maçta Fenerbahçe ile berabere kalan yeşil-beyazlılar, basketbol ve voleybol branşlarında galibiyet elde etti.

2017.02.13 09:40 - Son Güncellenme: 2017.02.13 09:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor futbol, basketbol ve voleybolda haftayı mutlu kapattı

Bursaspor, geçen haftayı futbol, basketbol ve voleybol branşlarında mutlu kapattı.

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında Fenerbahçe ile karşılaşan yeşil-beyazlı takım, 1-0 geriye düştüğü maçta Jovic'in 43. dakikada kırmızı kart görmesiyle kalan bölümü 10 kişi oynadı. Bitime 2 dakika kala Batalla'nın penaltıdan attığı golle skoru eşitleyen Bursaspor, 1-1 biten maçtan hanesine 1 puan yazdırdı.

Yeşil-beyazlı takım, bu beraberlikle 4 haftalık yenilgi serisini de sonlandırmış oldu.

Türkiye Basketbol 1. Ligi'nde mücadele eden Bursaspor Durmazlar, sahasında Akhisar Belediyespor'u ağırladı. Üstün bir oyun sergileyen Bursa ekibi, maçı 86-80 kazandı.

Türkiye Bayanlar Voleybol 1. Ligi A Grubu'nda mücadele Bursaspor da haftayı galibiyetle kapattı. Bursa'da Salihli Belediyespor'u konuk eden yeşil-beyazlılar sahadan 3-0 galip ayrılmayı bildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.13 09:40 - Son Güncellenme: 2017.02.13 09:44 - HABER MERKEZİ
A