Bursaspor, Fenerbahçe maçı öncesi yemekte buluştu

Bursaspor, Fenerbahçe maçı öncesi yemekte buluştu

Bursaspor, 11 Şubat 2017 Cumartesi günü evinde oynayacağı Fenerbahçe maçı öncesi akşam yemeğinde bir araya geldi.

2017.02.09 17:13 - Son Güncellenme: 2017.02.09 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor, Fenerbahçe maçı öncesi yemekte buluştu

Spor Toto Süper Lig'in 20.haftasında evimizde oynayacağımız Fenerbahçe maçı öncesi Bursaspor akşam yemeğinde bir araya geldi.

Verilen yemeğe, Yönetim Kurulu Üyesi Yüksel Çolak, İdari Menajer Hüseyin Gedik, Teknik Direktör Mutlu Topçu, teknik ekip, futbolcular ve A takım personeli katıldı. 

Yemek sonrası konuşan, kaptan Pablo Martin Batalla; "Bu akşam burada güzel bir ortam yaşandı, burada yaşanan birlikteliği ve güzel ortamı saha içinede yansıtacağımızdan hiç şüphem yok. Bize bu akşam yemeğini veren Hakan Bey'e nazik daveti için çok teşekkür ederim" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.09 17:13 - Son Güncellenme: 2017.02.09 17:15 - HABER MERKEZİ
A