Bursaspor dengeyi bozdu

Bursaspor dengeyi bozdu

Beşiktaş'ı sahasında 3-0 mağlup eden Bursaspor, şampiyonluk yaşadığı sezonun ardından ilk kez rakibini mağlup etmeyi başardı.

2013.04.09 00:10 - Son Güncellenme: 2013.04.09 09:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor dengeyi bozdu

Bursaspor, Süper Lig'de bu hafta Beşiktaş'ı sahasında 3-0 yendi ve şampiyon olduğu maçtan (2009-10 sezonu 34.haftasında 2-1) sonra rakibini ilk kez mağlup etme başarısını gösterdi.

2010-11 sezonunda deplasmanda Beşiktaş'a 1-0 yenilen sahasında oynanması gereken maçı ise hükmen kaybeden Bursaspor geçen sezonda rakibine evinde 2-1, deplasmanda ise 3-1 kaybetmişti. Bursaspor bu sezonda Beşiktaş ile deplasmanda oynadığı maçta 3-3 berabere kalmıştı.

İki takım lig tarihi boyunca 88 kez karşılaşırken bu maçlarda 36 kez Beşiktaş, 16 kez Bursaspor galip geldi, 36 maç berabere bitti. Beşiktaş 88 maçta 117 gol atarken Bursaspor 80 gol kaydetti.

BURSASPOR ÖNE GEÇTİ

Bursaspor ile Beşiktaş arasında Bursa'da oynanan müsabakalardaki galibiyet sayısında ise bu maç öncesinde eşitlik vardı.
Bursa'da yapılan 44 maçta iki takım 12'şer kez sahadan galibiyetle ayrıldı ve 20 maç berabere sonuçlandı. Bursa Atatürk Stadı'nda Bursaspor 49, Beşiktaş ise 44 gol (2010-2011 sezonundaki hükmen galibiyet dahil) attı.Bu maçla birlikte Bursaspor,13.galibiyetini alarak rakibinin bir adım önüne geçmiş oldu.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.09 00:10 - Son Güncellenme: 2013.04.09 09:53 - HABER MERKEZİ
A