Bursaspor'dan tebrik mesajı

Bursaspor'dan tebrik mesajı

Bursaspor Kulübü, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti.

2024.04.01 18:43 - Son Güncellenme: 2024.04.02 13:12 - Spor - SOSYAL MEDYA
A
Bursaspor'dan tebrik mesajı

Bursaspor Kulübü, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti. 

Bursaspor Kulübü'nden yapılan açıklama şöyle;

31 Mart Tarihinde yapılan Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen kulübümüzün Divan Kurulu üyesi Mustafa Bozbey'i tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz.

Bu vesileyle birlikte Merkez ilçelerimizde seçilen; 

Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın'a, Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz'a ve Nilüfer Belediye Başkanımız Şadi Özdemir'e yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.04.01 18:43 - Son Güncellenme: 2024.04.02 13:12 - SOSYAL MEDYA
A