Bursaspor'dan tebrik mesajı
Bursaspor Kulübü, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti.
2024.04.01 18:43 - Son Güncellenme: 2024.04.02 13:12 - Spor - SOSYAL MEDYA
Bursaspor Kulübü, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti.
Bursaspor Kulübü'nden yapılan açıklama şöyle;
31 Mart Tarihinde yapılan Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen kulübümüzün Divan Kurulu üyesi Mustafa Bozbey'i tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz.
Bu vesileyle birlikte Merkez ilçelerimizde seçilen;
Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın'a, Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz'a ve Nilüfer Belediye Başkanımız Şadi Özdemir'e yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.