Bursaspor'dan Başkan Erdem'e teşekkür
Bursaspor Kulübü, bir aylık maaşını kulübe bağışlayan Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem'e bir mesaj yayımlayarak teşekkür etti.
2020.07.06 12:24 - Son Güncellenme: 2020.07.06 12:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor Kulübü'nün yayımladığı mesajda, "#YenidenZirveye yolunda bir aylık maaşını kulübümüze bağışlayan Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem'e teşekkür ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.