Bursaspor'dan açıklama geldi

Bursaspor'dan açıklama geldi

Bursaspor'a verilen 1 maç seyircisiz oynama cezasının ardından kulübün resmi sitesinden bir açıklama yapıldı.

2016.02.11 18:26 - Son Güncellenme: 2016.02.11 18:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'dan açıklama geldi

Açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından, sahamızda oynadığımız Medipol Başakşehir maçıyla ilgili olarak tarafımıza verilen çok ağır cezalar ve hem kulübümüzün, hem de taraftarımızın karşı karşıya bulunduğu mağduriyeti ortadan kaldırmak için, yasal haklarımızı sonuna kadar kullanacağımızın bilinmesini istiyoruz.

Türkiye Futbol Federasyonu'nun resmi sitesinde, 17.9.2011 tarihinde yayınlanan ve kararlar detay sayfasında yer alan "TÜRK FUTBOLUNDA SEYİRCİSİZ OYNAMA DÖNEMİ SONA ERDİ" şeklindeki habere rağmen verilen seyircisiz oynama cezası, bu konuda aslında hiçbir değişikliğin olmadığını da ayrıca göstermektedir.

Bursaspor Kulübü olarak futbolun eşit şartlarda ve taraftarla oynanmasını isterken, bu eşitliğin bozulmasına dönük bir irade ortaya koyulmaya çalışılmasını da anlamakta güçlük çekiyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.11 18:26 - Son Güncellenme: 2016.02.11 18:36 - HABER MERKEZİ
A