Bursaspor'dan 15 Temmuz paylaşımı
Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.
2020.07.15 18:16 - Son Güncellenme: 2020.07.15 18:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 4. yıl dönümünde şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kullanıldı.
