Bursaspor'dan 15 Temmuz paylaşımı

Bursaspor'dan 15 Temmuz paylaşımı

Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.

2020.07.15 18:16 - Son Güncellenme: 2020.07.15 18:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'dan 15 Temmuz paylaşımı

Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 4. yıl dönümünde şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kullanıldı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.15 18:16 - Son Güncellenme: 2020.07.15 18:17 - HABER MERKEZİ
A