Bursaspor'da teknik ekip, yöneticiler ve medya mensupları sahaya indi
Bursaspor'un bugün sabah antrenmanından sonra teknik ekip, yöneticiler ve medya mensuplarının yaptığı maç renkli görüntülere sahne oldu.
2016.07.29 17:42 - Son Güncellenme: 2016.07.29 17:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'nın Windischgarsten kasabasında sürdüren yeşil-beyazlı ekibin sabah saatlerinde yaptığı antrenmanının ardından yönetim kurulu üyeleri, teknik ekip ve medya mensupları sahaya indi.

15'er dakikalık 2 devre olarak karma takımlar halinde oynanan müsabakada Antrenör Fuat Buruk'un kaptanlığını yaptığı yeşil takım, Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu'nun kaptanlığındaki turuncu takımı 4-3 mağlup etmeyi başardı.

Maçın ardından yeşil takım, galibiyeti timsah yürüyüşü ile kutlarken, renkli görüntüler de yaşandı.
