Bursaspor'da sarı alarm!
Timsah'ta, 5 futbolcu; Burak Kapacak, Özer Hurmacı, Ramazan Keskin, Burak Altıparmak ve Cüneyt Köz ceza sınırına geldi.
2021.02.02 14:34 - Son Güncellenme: 2021.02.02 14:36 - Spor - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Ligde play-off'a girme mücadelesi veren Bursaspor'da, Giresun deplasmanı öncesinde 5 futbolcu ceza sınırında bulunuyor... Yeşil-beyazlı takımda, 3'er sarı kartı bulunan Burak Kapacak, Özer Hurmacı ve Ramazan Keskin'den sonra Altınordu maçında sarı kart gören Burak Altıparmak ve Cüneyt Köz de ceza sınırına geldi...
GİRESUN'DA AMAN DİKKAT!
Bu 5 oyuncudan; 8 Şubat Pazartesi akşamı saat 19.00'da deplasmanda lider Giresunspor'la oynayacağı maçta, sarı kart gören olursa, haftaya 15 Şubat Pazartesi akşamı Timsah Arena'da yapacağı Tuzlaspor karşılaşmasında forma giyemeyecek.
Bu arada sarı kart cezaları biten Emirhan Aydoğan ve Furkan Emre Ünver, Giresunspor deplasmanında oynayabilecek.