Bursaspor'da sarı alarm!

Bursaspor'da sarı alarm!

Bursaspor'da, bugün deplasmanda oynanacak Erzurumspor maçı öncesi 3 oyuncu, sarı kart  cezası sınırında bulunuyor.

2020.02.22 07:57 - Son Güncellenme: 2020.02.22 07:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da sarı alarm!

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Yeşil-beyazlı takımda; Anıl Karaer, Tayfur Bingöl ve Recep Aydın'ın 3'er sarı kartı var.

PERŞEMBE GÜNÜ ALTAY MAÇI VAR

Eğer, bu 3 futbolcu arasından bu maçta sarı kart gören olursa, 27 Şubat Perşembe akşamı saat 19.00'da Timsah Arena'da oynanacak Altay maçında karşı forma giyemeyecek.

Sarı kart cezasını Erzurum maçında çekecek olan Shehu ise, Altay karşısında takımdaki yerinini alabilecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.02.22 07:57 - Son Güncellenme: 2020.02.22 07:57 - HABER MERKEZİ
A