Bursaspor'da Mustafa Er yok!
Giresun'da 4.sarı kartını gören Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, cezası nedeniyle Tuzla maçında sahaya giremeyecek.
2021.02.10 18:38 - Son Güncellenme: 2021.02.10 18:39 - Spor - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Covid vakaları ve sakatlıklarla sarsılan Bursaspor'da eksik sayısı, neredeyse takımın yarısını geçerken, teknik direktör Mustafa Er de, statü gereği aralıklı 4 sarı kart cezası nedeniyle sahada ve soyunma odasında olamayacak.
Er, mücadeleyi tribünden takip edecek. 41 yaşındaki teknik adamın yerine, Antrenör Fazlı Tan, kenarda yeşil-beyazlı takımı yönetecek.
ÖZER HURMACI DA CEZALI
Giresun deplasmanına, 8'i covid ve 4'ü sakat olmak üzere 12 eksikle giden ve kadrosunu altyapıdan 9 gençle takviye eden Timsah'ta; eksiklere, Giresun'da sakatlanan İsmail Can Çavuşluk ve cezalı duruma düşen Özer Hurmacı da eklendi.
EKSİK SAYISI 14'E ÇIKTI
Pazartesi akşamı saat 19.00'da sahasında Tuzlaspor'la oynayacağı maç öncesi eksik sayısı 14'e çıkan Bursaspor'da, Giresun'a gidemeyen 4 sakat oyuncudan; Vefa Temel dışındaki 3 sakat oyuncunun Tuzla maçına yetiştirilmesi hedefleniyor.
Play-off potasından 5 puan uzakta olan Timsah, evinde Tuzla'yı yenerek, ilk 6 iddiasını sürdürmeyi amaçlıyor.