Bursaspor'da kupa mesaisi

Bursaspor'da kupa mesaisi

Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda karşılaşacağı Sivasspor maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.

2012.04.08 17:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da kupa mesaisi

Yeşil-beyazlılar, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final mücadelesinde Perşembe günü saat 20.30'da Şükrü Saracoğlu Stadı'nda Sivasspor oynayacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı. Yaklaşık 1 buçuk saat süren antrenman ısınma koşularıyla başladı ve 20'şer dakikalık 2 periyot halinde yapılan tempolu koşularla devam etti. Dün oynanan Gaziantepspor müsabakasında forma giyen oyuncular tempolu koşuların ardından antrenmanı tamamladı. Diğer oyuncular ise 5'e 2 pas pres çalışması ve minyatür kalelerle
koordinasyon çalışması yaptı. Sakatlıkları bulunan Ozan İpek ve Adem Koçak doktor nezaretinde takımdan ayrı düz koşu yaparken, genç kaleci Sercan Şen ise salonda çalıştı. Yeşil-beyazlı ekip, yarın yapacağı antrenmanla Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.08 17:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A