Bursaspor'da 2 kadro dışı daha!
Bursaspor Kulübü, yaptığı açıklamada Diyarbekirspor maçında kırmızı kart gören Bilal Güney'in kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
2023.12.21 21:55 - Son Güncellenme: 2023.12.21 22:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor Kulübü, yaptığı açıklamada Diyarbekirspor maçında kırmızı kart gören Bilal Güney ile kavgaya karışan Mustafa Genç'in kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
Kulüpten yapılan açıklama şöyle:
"Profesyonel futbolcular Bilal Güney ve Mustafa Genç teknik ekibin raporu doğrultusunda yönetim kurulumuz tarafından süresiz kadro dışı bırakılmıştır. Kamuoyuna duyurulur."
Bursaspor dün de Çağatay Yılmaz'ın kadro dışı bırakıldığını duyurmuştu.