Bursaspor'da 2 kadro dışı daha!

Bursaspor'da 2 kadro dışı daha!

Bursaspor Kulübü, yaptığı açıklamada Diyarbekirspor maçında kırmızı kart gören Bilal Güney'in kadro dışı bırakıldığını açıkladı.

2023.12.21 21:55 - Son Güncellenme: 2023.12.21 22:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursaspor'da 2 kadro dışı daha!

Bursaspor Kulübü, yaptığı açıklamada Diyarbekirspor maçında kırmızı kart gören Bilal Güney ile kavgaya karışan Mustafa Genç'in kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
Kulüpten yapılan açıklama şöyle:

"Profesyonel futbolcular Bilal Güney ve Mustafa Genç teknik ekibin raporu doğrultusunda yönetim kurulumuz tarafından süresiz kadro dışı bırakılmıştır. Kamuoyuna duyurulur."
Bursaspor dün de Çağatay Yılmaz'ın kadro dışı bırakıldığını duyurmuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.21 21:55 - Son Güncellenme: 2023.12.21 22:04 - HABER MERKEZİ
A