"Bursaspor beni istiyor"
Eskişehirsporlu futbolcu Mahmut Boz, siyah kırmızılı takımla sona eren sözleşmesini yenilemezken kendisini Bursaspor`un istediğini söyledi.
2014.06.01 13:39 - Son Güncellenme: 2014.06.01 13:39 - Spor - HABER MERKEZİ
Boz, Eskişehirspor ile olan sözleşmesinin bugün itibariyle sona erdiğini bildirdi.
Eskişehirspor yönetiminin ücretinde indirim yapmasını isteğini ifade eden Boz, `Ücretimde ciddi düşüş istediler. Ben de bunu kabul etmedim. Eskişehirspor ile olan ilişkimi bitirdim. Bursaspor, İstanbul Büyükşehir Belediyespor, Gaziantepspor ve PTT 1. Lig`den 4-5 takımla görüşüyorum. Süper Lig`de futbol oynamak istiyorum. Eskişehirspor ile olan 1+2 yıllık sözleşmemdeki opsiyonun kullanılmasına izin vermedim` dedi.