Bursaspor'a müjde
Türkiye Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Elazığspor maçında kırmızı kart gören futbolcumuz Serdar Aziz'e vermiş olduğu 3 maçlık cezayı 2 maça indirdi.
2013.12.07 12:29 - Son Güncellenme: 2013.12.07 12:41 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Tahkim Kurulu, Bursasporlu futbolcu Serdar Aziz'in 3 resmi müsabakadan men cezasını 2 maça indirdi.
Kurulun toplantısından sonra yapılan açıklamada, Spor Toto Süper Lig'de 29 Kasım'da oynanan Elazığspor maçında kırmızı kart gören ve TFF Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'ndan (PFDK) 3 maç ceza alan Serdar'ın cezasının olayın gelişimi dikkate alınarak oybirliğiyle 2 resmi müsabakadan men cezası olarak düzeltildiği belirtildi.
Serdar'a verilen 13 bin lira para cezasının da 8 bin 666 liraya indirildiği açıklandı. Yeşil-beyazlı futbolcunun cezanın ertelenmesi talebinin ise reddedildiği ifade edildi. Ziraat Türkiye Kupası'nda Adana Demirspor karşısında cezasının ilkini çeken Serdar Aziz, Süper Lig'de bu hafta Bursaspor'un oynayacağı Gençlerbirliği maçıyla cezasını tamamlayacak.