Bursalılara "Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk

Bursalılara "Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk

Türkiye'de yerel seçimlere sayılı günler kaldı. Biz de Bursalı vatandaşlara, "Büyükşehir Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk. Vatandaşların çoğu trafik sorununa değinirken, metro istasyonlarında tuvalet bulunmamasının eksiklik olduğunu dile getirenler de oldu.

2024.03.25 11:55 - Son Güncellenme: 2024.03.25 12:53 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
A
Bursalılara "Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk
05:42 Bursalılara "Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk

İLGİLİ VİDEO

Bursalılara "Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk

MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN

Türkiye'de yerel seçimlere sayılı günler kaldı. Biz de Bursalı vatandaşlara, "Büyükşehir Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk.

Belediye başkanı olması durumunda ne yapacaklarına dair sorumuzu yanıtlayan vatandaşların ortak paydası Bursa'daki trafik sorunu oldu. Trafik sorununu çözmek için çözüm üretmenin yapacakları ilk iş olduğunu vurgulayanların yanı sıra farklı yanıtlar da geldi elbette.

Ulaşım sıkıntısını takip eden bir diğer konu da gençlerle ilgili desteğin çok fazla olmadığı yönünde.

"Parkların ve parkların güvenliğinin artırılmasına yönelik çalışma yapardım" diyenlerin yanında bir vatandaşın isteği de metro istasyonlarına yaşlıları düşünerek tuvalet yapılması gerektiği oldu.

Sokakta vatandaştan aldığımız cevaplar bu şekilde. Peki, sizler "Belediye Başkanı olsaydınız ilk ne yapardınız?"

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.25 11:55 - Son Güncellenme: 2024.03.25 12:53 - MAHMUT VURAL
A