Bursalı Periler yola çıktı

Bursalı Periler yola çıktı

Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Kadın Basketbol takımı, Federasyon Kupası maçları için yola çıktı.

2019.09.19 14:53 - Son Güncellenme: 2019.09.19 14:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı Periler yola çıktı

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde mücadele eden Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü, 22-28 Eylül tarihlerinde Fethiye'de oynanacak Federasyon Kupası maçları için yola çıktı.  Dörderli 4 farklı grupta 16 takımın mücadele ettiği turnuvada yeşil-beyazlıların ilk hedefi gruptan çıkmak.

İlk rakip Botaş Gelişim

Urla Belediyesi, Botaş Gelişim ve Emlak Konut ile birlikte B grubunda yer alan Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü ilk maçında 22 Eylül Pazar günü saat 18:00'da Botaş Gelişim ile karşılaşacak.  İkinci maçında 23 Eylül Pazartesi saat 18:00'da Urla Belediyesi ve üçüncü maçında 24 Eylül Salı günü saat 20:15'te Emlak Konut takımıyla karşılaşacak. Bursa ekibi grupta ilk iki sırayı alması halinde 26 Eylül Perşembe günü çeyrek final maçına çıkacak.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.09.19 14:53 - Son Güncellenme: 2019.09.19 14:54 - HABER MERKEZİ
A