Bursalı fotoğrafçılar FIAP 18. Doğa Bienali Dünya Kupası'nda mansiyon kazandı

Bursalı fotoğrafçılar FIAP 18. Doğa Bienali Dünya Kupası'nda mansiyon kazandı

Sırbistan'da düzenlenen FIAP 18.Doğa Bienali Dünya Kupası'nda Bursalı fotoğrafı sanatçıları derece yaparak mansiyon ödülü almaya hak kazandı.

2016.09.20 09:23 - Son Güncellenme: 2016.09.20 10:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı fotoğrafçılar  FIAP 18. Doğa Bienali Dünya Kupası'nda mansiyon kazandı

Dünya Kupası'na Bursa'dan fotoğraf sanatçıları Ahmet Çetin ve Orhan Turhan da katıldı.

Çetin ve Turhan'ın yer aldığı Türkiye Takımı Uludağ'da kaydettikleri "Bulut Denizi" isimli eserleriyle 8.olarak mansiyon almaya hak kazandı.

Türk fotoğrafçılar dijital bölümde ise dünya sıralamasında 16.sırada yer aldılar.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.20 09:23 - Son Güncellenme: 2016.09.20 10:05 - HABER MERKEZİ
A