Bursalı dağcılardan gece yürüyüşü
Havaların ısınmasıyla birlikte gece yürüyüşlerine başlayan Bursalı dağcılar soluğu Uludağ'da aldı.
2014.06.26 13:09 - Son Güncellenme: 2014.06.26 22:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yeni teleferiğin başlamasıyla birlikte gece yürüyüşlerine başlayan Teamsahlar Trekking Grubu ve Yeşil Bursa Dağcılık Kulübü üyeleri, dün akşam saatlerinde Sarıalan'a çıkarak tekrar Bursa'ya indi. Akşam 20:00'de Sarıalan'dan başladıkları yürüyüşte, Kadıyayla ve Zeyniler yolundan Teferrüç'e inen ekipler, eşsiz Bursa manzarasını seyrederek fotoğraf çektirdi.