Bursalı boksörlerden 4 madalya

Bursalı boksörlerden 4 madalya

Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Boks takımı, Konya'da yapılan Büyük Erkekler Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası'nda 2 birincilik, 1 ikincilik ve 1 üçüncülük madalyası kazandı.

2019.09.30 09:08 - Son Güncellenme: 2019.09.30 09:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı boksörlerden 4 madalya

Türkiye Boks Federasyonu tarafından düzenlenen Büyük Erkekler Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası 1 ve 2. Grup maçları Konya'da tamamlandı. Karatay Spor ve Kongre Merkezi'nde yapılan organizasyona Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü 6 sporcuyla katıldı. 81 Kg'da mücadele eden Celal Osmanoğlu ile 1.grupta, Mert Kemal Ergün ile de 2.grupta şampiyonluk yaşayan yeşil-beyazlılar,  57 Kg'da Azad Demirhan 1.grup ikincisi ve Önder Nuri Malkoç' da 1.grup üçüncüsü olarak Bursa Büyükşehir Belediyespor'a madalya kazandırdı.

Toplamda 4 madalya kazanan Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü turnuvayı dördüncü sırada tamamlarken dereceye geren sporcular,  22-27 Aralık tarihlerinde Erzurum'da düzenlenecek Büyük Erkekler Türkiye Ferdi Boks Şampiyonasında mücadele edecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.09.30 09:08 - Son Güncellenme: 2019.09.30 09:10 - HABER MERKEZİ
A