Bursalı Ahmet Dünya üçüncüsü oldu

Bursalı Ahmet Dünya üçüncüsü oldu

BURSA Hasanağa TOKİ İlköğretim Gençlik ve Spor Kulübü Bocce Takımı sporcusu Ahmet Musa, milli forma altında 30 Ağustos-1 Eylül'de Fransa'da yapılan Dünya Gençler Bocce (Petank) Şampiyonası'nda bronz madalya kazandı.

2013.09.09 10:58 - Son Güncellenme: 2013.09.09 10:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursalı Ahmet Dünya üçüncüsü oldu

Bronz madalya, aynı zamanda Petank branşında Türkiye'nin dünya şampiyonalarındaki ilk madalyası oldu.

HEDEF ÜMİTLER ŞAMPİYONASI

Antrenör Yılmaz Güzelocak'ın çalıştırdığı Hasanağa TOKİ İlköğretim Gençlik ve Spor Kulübü , daha sonra yapılacak Dünya Ümit Gençler (Volo), Avrupa Kadınlar (Volo), Dünya Kadınlar (Petank), Avrupa Erkekler (Petank) müsabakalarına da katılacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.09 10:58 - Son Güncellenme: 2013.09.09 10:58 - HABER MERKEZİ
A