Bursalı Ahmet Dünya üçüncüsü oldu
BURSA Hasanağa TOKİ İlköğretim Gençlik ve Spor Kulübü Bocce Takımı sporcusu Ahmet Musa, milli forma altında 30 Ağustos-1 Eylül'de Fransa'da yapılan Dünya Gençler Bocce (Petank) Şampiyonası'nda bronz madalya kazandı.
2013.09.09 10:58 - Son Güncellenme: 2013.09.09 10:58 - Spor - HABER MERKEZİ
Bronz madalya, aynı zamanda Petank branşında Türkiye'nin dünya şampiyonalarındaki ilk madalyası oldu.
HEDEF ÜMİTLER ŞAMPİYONASI
Antrenör Yılmaz Güzelocak'ın çalıştırdığı Hasanağa TOKİ İlköğretim Gençlik ve Spor Kulübü , daha sonra yapılacak Dünya Ümit Gençler (Volo), Avrupa Kadınlar (Volo), Dünya Kadınlar (Petank), Avrupa Erkekler (Petank) müsabakalarına da katılacak.