#BursaİçinBirFidanDik kampanyası başlatıldı!
Mudanya'da çıkan orman yangını Bursa'nın yeşil kimliğine ağır bir darbe vurdu. Yeşil alanların ranta kurban gidebileceği endişesi Bursalıları korkuturken sosyal medyada #BursaİçinBirFidanDik kampanyası başlatıldı. Bursa Valisi Münir Karaloğlu ön çalışmalar tamamlandığında fidan dikimine başlanacağını bildirdi.
2015.08.30 16:42 - Son Güncellenme: 2015.08.30 17:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'daki yangının havadan görüntüleri
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da yangın helikopterden böyle görüntülendi!
Bursa Mudanya'daki orman yangını 50 hektardan fazla yeşil alanı küle çevirdi.
Yangının çıkış sebebi üzerinde sürdürülen çalışmalar devam ediyor. Bursalılarsa sosyal medya üzerinden yeşil alanların betonlaşarak ranta kurban edilmemesi için net bir tavır sergilediler.
Bursa Valisi Münir Karaloğlu da sosyal medyada #BursaİçinBirFidanDik ismiyle kampanya başlattı.
Kısa sürede çok sayıda Bursalı kentin yeşil kimliğine sahip çıkmak için "Ben de varım!" diyerek #BursaİçinBirFidanDik etiketiyle mesajlar paylaştılar ve kampanyaya destek vereceklerini bildirdiler.

Bursa Valisi Münir Karaloğlu, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, "Sosyal Medya kullanıcıları, odalar, dernekler, muhtarlar... kampanyaya katılım için adeta seferber oldular. Facebook, Twitter, telefon, yüz yüze yapılan kampanyaya katılım başvurularını kayıt altına alıyoruz. Fidanların temininden toprakla buluşturulmasına kadar her konuda arkadaşlarımız çalışmaya başladılar. Ön çalışmalar tamamlandığında bize ulaşanlara ulaşacağız, bütün Bursa'yı http://www.bursa.gov.tr 'den bilgilendireceğiz. Kampanyaya omuz veren bütün Bursalılara sesleniyorum: Harikasınız! İnşaallah başaracağız, kaybettiklerimizi kazanacağız #BursaİçinBirFidanDik" ifadelerini kullandı.
Bursada Bugün'ün takipçileri de kampanyaya tam destek verdiler.
Haydi Bursa!
Bir fidan da sen dik!
Yeşiline, kentine, kimliğine sahip çık!


