Bursa Yıldırım'da 'yeşil' seferberlik

Bursa Yıldırım'da 'yeşil' seferberlik

Yıldırım Belediyesi ilçeyi yeşillendiriyor.

2015.08.06 16:00 - Son Güncellenme: 2015.08.06 16:04 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Yıldırım'da 'yeşil' seferberlik

Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri son 2 ay içerisinde ilçenin farklı noktalarına bin 648 ağaç ve çalı fidan ile 42 bin 15 çiçek dikti. Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, 'sürdürülebilir çevre politikası' anlayışıyla çevre seferberliği başlattıklarını ifade ederek, "Sadece çevreyi korumakla yetinmiyor, aynı zamanda güzelleştiriyoruz. Yıldırım'ın 'yeşili'ni yeniden ilçemize kazandırıyoruz" dedi.

Önümüzdeki günlerde çevre projelerinin artarak devam edeceğini vurgulayan Edebali, "Yıldırım'ın nefes almasını sağlayacak çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor. Kentsel dönüşüm projesi ile birlikte ilçedeki yeşil alan oranı da artırılıyor" şeklinde konuştu.

Başkan Edebali, kentsel dönüşüm sayesinde sosyal alanların ilçeye artı değer katacağını sözlerine ekledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.06 16:00 - Son Güncellenme: 2015.08.06 16:04 - HABER MERKEZİ
A