Bursa Yıldırım'da Başkan Edebali asfalt döktü

Bursa Yıldırım'da Başkan Edebali asfalt döktü

Yıldırım Belediyesi, ilçenin yollarını yenilemeye devam ediyor.

2015.08.05 13:48 - Son Güncellenme: 2015.08.05 13:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Yıldırım'da Başkan Edebali asfalt döktü

Geçtiğimiz günlerde Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin bahçesini asfaltlayan ekipler, iki hafta içinde de Akçağlayan, Çınarönü, Davutkadı, Karaağaç, Millet, Mollaarap, Musababa, Piremir, Samanlı, Sıracevizler, Teferrüç, Ulus ve Vatan mahallelerinde asfaltlama ve yama yaptı. Asfalt makinesinin başına geçen Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, "Yaşanabilir Yıldırım'ı oluştururken çalışmalarımız ulaşım konusunda da sürüyor. Ekiplerimiz, Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile 13 mahallemizde 11 bin ton asfalt kullanarak cadde ve sokakları asfaltladı. Göreve geldiğimiz 2014 Mart ayından bu yana yapılan toplam asfaltlama rakamı ise 129 bin ton. Hedefimiz Yıldırım'da bozuk ve modernlikten uzak asfaltsız her yolu günümüz ihtiyaçlarını karşılayacak hale getirmek" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.05 13:48 - Son Güncellenme: 2015.08.05 13:48 - HABER MERKEZİ
A