Bursa Valisi'nden umrecilere 14 gün dışarı çıkmayın uyarısı

Bursa Valisi'nden umrecilere 14 gün dışarı çıkmayın uyarısı

Bursa Valisi Yakup Canbolat umreden dönen vatandaşları uyardı.

2020.04.01 16:42 - Son Güncellenme: 2020.04.01 17:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Valisi'nden umrecilere 14 gün dışarı çıkmayın uyarısı
06:38 Bursalı umreciler evlerine döndü

İLGİLİ VİDEO

Bursalı umreciler evlerine döndü

Bursa Valisi Yakup Canbolat, 14 günlük karantina süresini tamamlayıp Bursa'ya gelen umrecilere, evde kalmaları çağrısında bulundu.

Canbolat, sosyal medya hesabınden, umreden ülkeye döndükten sonra Ankara, Konya ve Kayseri'deki yurtlarda 14 günlük karantina sürelerini tamamlayan Bursalı vatandaşlara seslendi.

Bursa Valisi Canbolat, yayındağı mesajda "Daha önce 14 günlük karantinaya (Ankara,Konya ve Kayseri illerimizde) alınan 361 umreci vatandaşımız bugün ilimize geldiler. Umrecilerimizin 14 gün evlerinden dışarı çıkmamalarını, yakınlarının da ziyaret etmemelerini istirham ediyorum. Görevlilerimiz hergün kontrol edecek." dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.01 16:42 - Son Güncellenme: 2020.04.01 17:48 - HABER MERKEZİ
A