Bursa Valisi'nden umrecilere 14 gün dışarı çıkmayın uyarısı
Bursa Valisi Yakup Canbolat umreden dönen vatandaşları uyardı.
2020.04.01 16:42 - Son Güncellenme: 2020.04.01 17:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
06:38
İLGİLİ VİDEO
Bursalı umreciler evlerine döndü
Bursa Valisi Yakup Canbolat, 14 günlük karantina süresini tamamlayıp Bursa'ya gelen umrecilere, evde kalmaları çağrısında bulundu.
Canbolat, sosyal medya hesabınden, umreden ülkeye döndükten sonra Ankara, Konya ve Kayseri'deki yurtlarda 14 günlük karantina sürelerini tamamlayan Bursalı vatandaşlara seslendi.
Bursa Valisi Canbolat, yayındağı mesajda "Daha önce 14 günlük karantinaya (Ankara,Konya ve Kayseri illerimizde) alınan 361 umreci vatandaşımız bugün ilimize geldiler. Umrecilerimizin 14 gün evlerinden dışarı çıkmamalarını, yakınlarının da ziyaret etmemelerini istirham ediyorum. Görevlilerimiz hergün kontrol edecek." dedi.
