Bursa Valisi'nden teşekkür paylaşımı!
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Söyler ve iş insanı Atkın Eroğlu'na ziyaretleri için teşekkür etti.
2024.02.09 15:58 - Son Güncellenme: 2024.02.09 15:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Söyler ve iş insanı Atkın Eroğlu'na ziyaretleri için teşekkür etti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Söyler ve iş insanı Atkın Eroğlu'na nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum".
Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Söyler ve iş insanı Atkın Eroğlu'na nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. pic.twitter.com/qfdZgGtru8
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) February 9, 2024