Bursa SGK'da Bakanlı toplantı

Bursa SGK'da Bakanlı toplantı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Bursa SGK İl Müdürlüğünü ziyaret etti. Çelik, toplantıya katılarak İl Müdürü İspirli'den birifing aldı.

2012.07.21 10:31 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa SGK'da Bakanlı toplantı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik; Sosyal Güvenlik İl Müdürü Mükremin İspirli, il müdür yardımcıları ve merkez müdürleri tarafından karşılandı. Çelik'e İspirli tarafından il müdürlüğünde yapılan işlemler hakkında bilgi verildi. İl Müdürlüğü tarafından hazırlanan Sosyal Güvenlik Haftası'nda yapılan etkinliklerin yer aldığı Sosyal Güvenlik Haftası kitabının da takdim edildiği Çelik, toplantı ve değerlendirme sonrasında müdürlükten ayrıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.21 10:31 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A