Bursa Renault'ta ekip 3 üretimi durdurdu
Bursa'daki Renault fabrikasında ekip 3 de sabah vardiyası gibi saat 16.00'da işbaşı yaptı ancak üretimi durdurdu.
2016.03.01 16:46 - Son Güncellenme: 2016.03.01 18:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Metal İşçileri Birliği'nden yapılan açıklamada, "Haydi işçi arkadaşlar Reno Ekip 3 içeride montajda oturuyor. Diğer ekipler haydi eksiksiz fabrikanın önüne... Arkadaşlarımıza destek olalım. Diğer tüm fabrikalardan işçi arkadaşlar haydi siz de. Gün bugündür. Korkunun yılgınlığın, ne olurumu düşünmenin sırası değil. Kazanırsak güzel günler için büyük bir adım atacağız" denildi.

Bu arada emekçiler çalışmazken fabrikadaki görevlilerin eylemi kameralarla kayıt altına aldıkları gözlendi.

Renault'ta sabah vardiyası da işbaşı yapmış ancak üretim gerçekleştirmemişti...