Bursa Osmangazi Belediye Meclisi'nde 660 milyon liralık ek bütçe kabul edildi

Bursa Osmangazi Belediye Meclisi'nde 660 milyon liralık ek bütçe kabul edildi

Osmangazi Belediyesi'nin Eylül Ayı Olağan Meclis Toplantısı, Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, 2022 yılı ek bütçesi kabul edildi.

2022.09.07 17:49 - Son Güncellenme: 2022.09.07 17:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi Belediye Meclisi'nde 660 milyon liralık ek bütçe kabul edildi

FADİME NİSA SAYAR - MEMET CAN YEŞİLBAŞ / BURSADA BUGÜN

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın yönettiği Eylül Ayı Olağan Meclis Toplantısı'nda, mecliste grubu bulunan siyasi partilerin sözcülerinin konuşmalarının ardından gündem maddeleri oylandı.

Osmangazi Belediyesi'nin 2022 Mali Yılı Bütçesi de toplantıda görüşüldü ve 2022 yılı ek bütçesi oy çokluğu ile kabul edildi.

2021 yılının Kasım ayında 898 milyon lira olarak onaylanan mali bütçe, 660 milyon liralık artışla, 1 milyar 558 milyon lira seviyesine yükseltildi. Ek bütçeye gerek duyulmasının nedeni ise yıl içerisinde gerçekleşen gelir ve gider artışları olarak belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.07 17:49 - Son Güncellenme: 2022.09.07 17:49 - HABER MERKEZİ
A