Bursa Osmangazi Belediye Başkanı'nın geçmiş dönemde verdiği önerge yeniden gündem oldu
Bursa'nın Eski dönem Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Cemil Aydın tarafından Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın milletvekilliği döneminde Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Sayın Hilmi Güler'e verdiği önergeyi paylaştı.
2023.03.11 12:03 - Son Güncellenme: 2023.03.11 12:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Eski dönem Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Cemil Aydın tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Osmangazi Belediye Başkanı Sayın Mustafa Dündar'ın milletvekilliği döneminde zamanın Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Sayın Hilmi Güler'e verdiği son derece haklı ve doğru olan jeotermal Kaynaklarının Bursa'nın hizmetine sunulması, verimli kullanılması, sondaj çalışmaları hakkındaki yazılı önerge ve cevabı. Sıcaksu Mevkii Tabakhaneler Bölgesi'ndeki konut yapımına ait gelişmeler neticesinde önergenin önemi çok daha anlamlı ve geçerli olmaktadır."




