Bursa Orhangazi, Gagavuz Özerk Cumhuriyeti'nden konukları ağırladı

Bursa Orhangazi, Gagavuz Özerk Cumhuriyeti'nden konukları ağırladı

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Garizan'ı ve beraberindeki heyeti ağırladı.

2016.04.24 19:50 - Son Güncellenme: 2016.04.24 19:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazi, Gagavuz Özerk Cumhuriyeti'nden konukları ağırladı

Gagavuz Özerk Cumhuriyeti Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Garizan ve  ilçesinden 25 kişilik bir grup, Orhangazi Belediyesi'nin davetlisi olarak ilçeye geldi.

75.yıl İlköğretim Okulu'nda düzenlenen resmi programda bir gösteri yapan Kıpçak ekibi, daha sonra Belediye Başkanı Neşet Çağlayan'ı makamında ziyaret etti. 

 Çağlayan, Türk çocuklarına armağan edilmiş bir bayramda neticesinde  Gagavuz Özerk Cumhuriyeti'nden, konukları ağırlamaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Kardeş şehrimiz Kıpçak'tan gelen siz dostları Orhangazi'de ağırlamaktan dolayı son derece onurluyuz.  Türkiye sizlerin ikinci vatanı. Orhangazi sizlerin kendi eviniz. Bizler, sizlerin her zaman yanındayız." diye konuştu.

Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Garizan, "Türkiye'de olmak bize büyük bir gurur ve güven veriyor." dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.24 19:50 - Son Güncellenme: 2016.04.24 19:51 - HABER MERKEZİ
A