Bursa Orhangazi'de ilköğretim haftası kapsamında çelenk sunma töreni düzenlendi
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı İlköğretim Haftası dolayısıyla ilçe protokolünün katılımı ile Çelenk Sunma Töreni yapıldı.
2024.09.12 10:40 - Son Güncellenme: 2024.09.12 10:42 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Cumhuriyet alanında yapılan törende İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya tarafından Atatürk Anıtına çelenk sunuldu.

Belediye Başkanı Bekir Aydın, Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri ve Okul müdürleri ile öğrencilerin katıldığı tören saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sona erdi.

