Bursa Orhangazi'de duyarlı vatandaştan çevre kirliliğine farklı tepki!

Bursa Orhangazi'de duyarlı vatandaştan çevre kirliliğine farklı tepki!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir vatandaş ağaca astığı yazı ile vatandaşları çevre kirliliğine karşı uyardı. 

2024.09.13 21:07 - Son Güncellenme: 2024.09.13 21:13 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa Orhangazi'de duyarlı vatandaştan çevre kirliliğine farklı tepki!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Bursa Orhangazi'de Orkent bölgesinde kimliği belirsiz duyarlı bir vatandaş, yerlerde gördüğü çöpleri atanlara tepki göstermek için farklı bir yola başvurdu. Çevreyi kirletenleri uyarmak için bir kağıdın üzerine "Taksiden inip çimene çöp atmak  evini pis tutmaktır, sade belediye değil, insanlar da temiz olması gerek, çocuk bezi, su şişelerini atmayınız, çöp kutularını görmenizi rica ederiz, teşekkürler, saygılar" yazarak parkın içinde görülür bir yerdeki ağacın gövdesine astı. Duyarlı vatandaşın çevre duyarlılığına olan tepkisi, yazıyı okuyan diğer vatandaşlar tarafından takdir ile karşılandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.13 21:07 - Son Güncellenme: 2024.09.13 21:13 - FATİH MISIR
A