Bursa Nilüfer'de kandil gecesi tatlı ikramı yapıldı

Bursa Nilüfer'de kandil gecesi tatlı ikramı yapıldı

Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, üç ayların başlangıcı olan Regaip Kandili dolayısıyla cami çıkışı vatandaşlara tatlı ikram etti.

2015.04.24 11:44 - Son Güncellenme: 2015.04.24 11:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Nilüfer'de kandil gecesi tatlı ikramı yapıldı

Üç ayların başlangıcı olan Regaip Kandili'nde tüm yurtta olduğu gibi Bursa Nilüfer'de de camiler doldu taştı. Müslüman Alemi'nin bu mübarek kandil gecesinde Nilüfer Belediyesi de  her kandilde olduğu gibi  yine  halkın yanındaydı. Nilüfer Belediyesi FSM Merkez Cami, İhsaniye Camii ve Konak Camii'nde halka namaz sonrası  tulumba tatlısı  dağıttı.  Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de  eşi  Seden Bozbey ile FSM Merkez Camii'ne giderek namaz sonrası cemaatin kandilini kutladı ve  tulumba tatlısı  ikram etti. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.04.24 11:44 - Son Güncellenme: 2015.04.24 11:44 - HABER MERKEZİ
A