Bursa İznik'e MOBESE sistemi kurulacak

Bursa İznik'e MOBESE sistemi kurulacak

Bursa İznik'te Kasım ayında devreye girecek MOBESE sistemi ilçenin giriş, çıkışlarını ve merkezini kontrol edecek.

2015.08.21 17:29 - Son Güncellenme: 2015.08.21 17:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa İznik'e MOBESE sistemi kurulacak

Bursa'da İznik İlçe Emniyet Müdürlüğü de MOBESE sistemine geçiyor. Kamera güvenlik sistemi ilk etapta 4 ana noktadan oluşacak.

Sistem Kara yolları, Lefke Kapı, Adliye ve Dört Yolda devreye girecek. Aynı zamanda İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde de MOBESE ve izleme merkezi kurulması çalışmaları da başladı. Görüntülü takip sistemi kasım ayında devreye girecek. İznik İlçe Emniyet Müdürü Hasan Tolga Şanlı, güvenlik şirketi personeli ile güvenlik noktalarını kontrol etti. İlk etap da devreye girecek olan güvenlik sisteminin maliyetinin 250 bin lira olduğu açıklandı.


2016 yılında ise İznik'in bir çok yerinde MOBESE sisteminin devreye gireceği ifade edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.21 17:29 - Son Güncellenme: 2015.08.21 17:33 - HABER MERKEZİ
A