Bursa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nden Heykel Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu
Bursa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında çelenk sunumu gerçekleştirdi.
2024.05.19 10:01 - Son Güncellenme: 2024.05.19 13:16 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı sebebiyle Heykel Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu gerçekleştirdi.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün gerçekleşen çelenk takdimine Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, AK Parti Bursa Milletvekili Ahmet Kılıç katılım gösterdi.
Süleyman Çelebi Anadolu Lisesi ve BTSO Celal Bayar Spor Lisesi öğrencileriyle birlikte çelenk sunumuna katıldı.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Rahmi Aksoy ve Celal Sönmez Spor Lisesi öğrencileri çelenk takdimini gerçekleştirdi.


