Bursa Festivali kapsamında Anna Maria Jopek konser verdi

Bursa Festivali kapsamında Anna Maria Jopek konser verdi

Bu yıl 62'ncisi düzenlenen Uluslararası Bursa Festivali kapsamında Anna Maria Jopek konser verdi.

2024.07.19 07:52 - Son Güncellenme: 2024.07.19 08:00 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa Festivali kapsamında Anna Maria Jopek konser verdi

Balat Atatürk Ormanı'ndaki kulübede gerçekleşen konserde, Varşova doğumlu şarkıcı, piyanist, söz yazarı, besteci ve yapımcı Anna Maria Jopek ile trompet sanatçısı Pıotr Wojtasık Quıntet sahne aldı.

Eurovision deneyimini takiben çıkardığı ilk albümü ile Altın Plak ödülünü kazanan Jopek'in performansı, müzikseverler tarafından uzun süre alkışlandı.

62. Uluslararası Bursa Festivali kapsamındaki konserler, 31 Temmuz'a kadar devam edecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.07.19 07:52 - Son Güncellenme: 2024.07.19 08:00 - AA
A