Bursa'daki Geçit Kavşağı artık güvenli! Yol uzadı tepkisi var (ÖZEL HABER)
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bulunan Geçit Kavşağı kapatılıp, yeniden yapılarak güvenli hale getirildi. Ancak bazı sürücüler yolun uzamasından şikayetçi...
2019.10.31 08:26 - Son Güncellenme: 2019.10.31 10:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'daki Geçit Kavşağı artık güvenli! Yol uzadı tepkisi var (ÖZEL HABER)
GÜLNAME PAÇA - EZGİ KAYI / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bulunan Geçit Kavşağı'nda yaşanan trafik kazaları sürücülere zor anlar yaşatıyordu.
Vatandaşlardan gelen şikâyetler üzerine, harekete geçen belediye yetkilileri kavaşağın yapılması için çalışma başlatarak, trafiği güvenli hale getirdi.
Sürücüler, çalışmanın ardından yolun uzamasına ise tepki gösterdi.

Dönüş yolunun uzadığını dile getiren sürücüler, "Kavşak güvenli olmuş, çok güzel. Ama önceden yukarıdan kısa mesafe oluyordu ve öyle gidiyorduk. Şimdi yol uzamış, bu biraz olmamış bizce. Hazır çalışmalar hala devam ediyorken, yeniden bakılması gerektiğini düşünüyoruz" şeklinde konuştu.
Kavşağın yapımında görev alan belediye işçileri ise "Yolun uzaması söz konusu bile olamaz. 20 metre ileride dönüş var, oradan dönebilirler. İki tarafta da dönüş mevcut. Önceden çok şiddetli trafik kazaları oluyordu burada. Kavşağın yapılması çalışmalarına başladıktan sonra, kaza görmedik ve duymadık. Can güvenliği her şeyden daha önemli. Kaza olması yerine, yol uzamış olsa bile, sürücülerin güvende olması daha önemli. Yayaların da karşıya geçmeleri daha kolay hale geldi. Kavşaktan memnun olmayanlar var evet, ama memnun olanlar daha fazla" ifadelerine yer verdi.