Bursa'da Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü 3 madalya kazandı

Bursa'da Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü 3 madalya kazandı

Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü olarak 3 madalya birden kazandı. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sporcuları sosyal medyadan tebrik etti.

2024.07.18 16:41 - Son Güncellenme: 2024.07.18 16:43 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Bursa'da Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü 3 madalya kazandı

Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü 3 madalya birden kazandı.

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sporcuları hocaları ve emeği geçen herkesi sosyal medyadan tebrik etti.

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'ın paylaşımı şu şekilde;

Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü olarak 3 madalya birden kazandık.

Bizlere bu gururu yaşatan evlatlarımızı ve emeği geçen tüm hocalarımızı yürekten kutluyorum.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.07.18 16:41 - Son Güncellenme: 2024.07.18 16:43 - SOSYAL MEDYA
A