Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Bursa'da, 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde okula getirilen yiyecekleri tüketen 8 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
2022.12.15 15:55 - Son Güncellenme: 2022.12.16 11:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Olay merkez Nilüfer ilçesi Kayapa Mahallesi'ndeki Kayapa Şehit Jandarma Er Eyüp Gürsoy Ortaokulu'nda meydana geldi.

8'nci sınıf öğrencileri, 'Yerli Malı Haftası' nedeniyle evlerinde hazırladıkları yiyecekleri okula getirdi. Yiyecekleri tüketen öğrencilerden 8'i bir süre sonra karın ağrısı ve mide bulantısı şikayeti yaşadı.

Okul idaresinin ihbarıyla okula sağlık ekipleri sevk edildi. Öğrenciler ilk müdahalelerinin ardından Bursa Uludağ Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

