Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Bursa'da, 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde okula getirilen yiyecekleri tüketen 8 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

2022.12.15 15:55 - Son Güncellenme: 2022.12.16 11:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı
01:45 Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da 'Yerli Malı Haftası' etkinliğinde gıda zehirlenmesi: 8 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Olay merkez Nilüfer ilçesi Kayapa Mahallesi'ndeki Kayapa Şehit Jandarma Er Eyüp Gürsoy Ortaokulu'nda meydana geldi.

8'nci sınıf öğrencileri, 'Yerli Malı Haftası' nedeniyle evlerinde hazırladıkları yiyecekleri okula getirdi. Yiyecekleri tüketen öğrencilerden 8'i bir süre sonra karın ağrısı ve mide bulantısı şikayeti yaşadı.

Okul idaresinin ihbarıyla okula sağlık ekipleri sevk edildi. Öğrenciler ilk müdahalelerinin ardından Bursa Uludağ Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.12.15 15:55 - Son Güncellenme: 2022.12.16 11:29 - HABER MERKEZİ
A