Bursa'da yaşlı kadını kandırdılar
Bursa'nın Mudanya ilçesinde yaşayan 80 yaşındaki kadın, kendisini arayıp 'polis' olduğunu söyleyen ve ardından evine gelen şahsa evdeki altınları teslim etti.
2015.08.27 11:10 - Son Güncellenme: 2015.08.27 11:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, Güzelyalı Eğitim Mahallesinde meydana geldi. 80 yaşındaki U.D., kendisini telefonla arayıp 'polis' olduğunu söyleyen şahsın, "Bir hırsızlık olayını çözmek için evinize geleceğim, altınları bana vermeniz lazım" şeklindeki sözlerine inandı. Eve gelen şahsa, 2 adet 20 gram bilezik ile 3 adet çeyrek altın ve 800 lira parayı verdi.
Şahsın evden ayrılmasının ardından dolandırıldığını anlayan yaşlı kadın "Kefen param çalındı" diyerek polise başvurdu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.