Bursa'da Uğur Böceği'nde "leziz" kutlama

Bursa'da Uğur Böceği'nde "leziz" kutlama

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde Uğur Böceği Kültür Merkezi kursiyerleri 'Yerli Malı Haftası'nı kutladı. 

2018.01.10 13:46 - Son Güncellenme: 2018.01.10 13:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Uğur Böceği'nde "leziz" kutlama

Her yaştan vatandaşa sekiz yıldır meslekî ve teknik beceriler kazandıran Uğur Böceği Kültür Merkezi, Yerli Malı Haftası kutlamalarını bu yıl da bütün şubelerinde gerçekleştirdi. Belediye Başkanı Sadi Kurtulan, Başkan Yardımcısı Mustafa Eren, belediye meclis üyeleri, daire müdürleri birlikte mahalle muhtarları, merkez kursiyerleri ve eğitimcilerin katıldığı programda, Uğur Böceği kursiyerlerinin hazırladığı Türk mutfağının leziz ürünleri davetlilere ikram edildi.

Uğur Böceği Kültür Merkezi'ne teşekkür eden Başkan Sadi Kurtulan, üretimi esas alan her girişime sahip çıkılması gerektiğini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.01.10 13:46 - Son Güncellenme: 2018.01.10 13:46 - HABER MERKEZİ
A