Bursa'da trafik kazası! 1 yaralı
Bursa'nın Osmangazi ilçesi Şehreküstü Meydanı'nda trafik kazası meydana geldi. Kamyon ile motosiklet sürücüsü arasında yaşanan kazada motosiklet sürücünün arkasında yolculuk yapan şahsın bileği yaralandı. Olay yerine ambulans ekipleri gelirken müdahale için şahıs hastaneye sevk edildi.
2023.08.23 15:43 - Son Güncellenme: 2023.08.23 15:49 - Bursa Bölge - SİMLANUR İNCE
SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Bursa Şehreküstü Meydanı'nda sağ sinyal veren 16 KE 022 plakalı araç sahibi, aynı şeritten gelen motosiklet sürücüsüne çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsünün arkasında yolculuk yapan kadın şahıs düştü ve ayak bileği yaralandı.

AĞLAYARAK YARDIM BEKLEDİ
Saat 15.25 sıralarında meydana gelen kazada çarpmanın etkisiyle motosiklette olan kadın sürücü yere düştü ve kazanın verdiği şok etkisiyle korku dolu anlar yaşadı. Yerde uzanan şahıs geçirdiği kazanın etkisiyle ağlayarak yardım bekledi.

MOTORSİKLET SÜRÜCÜSÜ VE KAMYONET SÜRÜCÜSÜNÜN DURUMU İYİ
Olay yerine gelen ambulans ekipleri yaralanan kadını hastaneye sevk etmek üzere götürürken motosiklet sürücüsü ve kamyonet sürücüsü yara almadı.

MOTORSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜ SUÇLU BULDU
Kamyonet sürücü ise motosiklet sürücüsünü suçlu bularak, "Sağ sinyal vermiştim. Hata sizde" ifadelerini kullandı.




