Bursa'da tırı gelin arabası yaptılar

Bursa'da tırı gelin arabası yaptılar

Bursa'nın İznik ilçesinde, mutluluğa adım atan genç çift, nikah salonuna tırla gitti. 

2018.06.19 15:32 - Son Güncellenme: 2018.06.19 15:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da tırı gelin arabası yaptılar

Hüseyin-Esengül Avşar ve Halil İbrahim-Ayşe Kaya çiftinin çocukları Nergiz Avşar ve Sedat Kaya, İznik'te bir ilke imza attı.

Genç çift, nikah salonuna otomobil yerine tır ile gitti. Bir şirkette tır şoförü olan Sedat Kaya, kullandığı tırı süsleterek gelin arabası yaptı.

Bunu gören vatandaşlar, tırın içindeki genç çifte el sallayarak mutluluklar diledi.

Nikahın ardından Nergiz-Sedat çifti, balayı için İzmir'e gideceklerini söyledi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.06.19 15:32 - Son Güncellenme: 2018.06.19 15:37 - HABER MERKEZİ
A