Bursa'da tamir için girdikleri evde hırsızlık yaptılar

Bursa'da tamir için girdikleri evde hırsızlık yaptılar

Bursa'da 'su arıtma cihazlarına bakım yapacağız' diyerek evlere giren ve cep telefonu çalan hırsızlar yakayı ele verdi.

2022.12.21 14:25 - Son Güncellenme: 2022.12.21 14:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da tamir için girdikleri evde hırsızlık yaptılar
00:16 Bursa'da tamir için girdikleri evde hırsızlık yaptılar

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da tamir için girdikleri evde hırsızlık yaptılar

Bursa'da hırsızlar su arıtma cihazı filtresi değiştirme bahanesiyle evlere giderek cep telefonu ile arıtma cihazlarının malzemelerini çaldı. Ev sahipleri durumu fark ederek polis ekiplerine ihbarda bulundu.

İhbar üzerine harekete geçen Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, şüphelilerin 15 adet suç kaydı bulunan 38 yaşındaki V.Y. ve 32 adet suç kaydı bulunan 27 yaşındaki M.S.E. olduğunu tespit etti.

Ekipler, şüphelileri kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. Şahısların 2 adet cep telefonu ve arıtma cihazına ait piyasa değeri 5 bin liralık malzeme çaldığı tespit edildi.

Asayişte işlemleri tamamlanan iki şüpheli adliyeye sevk edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.12.21 14:25 - Son Güncellenme: 2022.12.21 14:34 - HABER MERKEZİ
A