Bursa'da su kesintisi yapılacak!
BUSKİ tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle Nilüfer İlçesi'nde 16 Şubat Perşembe günü (YARIN) su kesintisi uygulanacak.
2017.02.15 13:37 - Son Güncellenme: 2017.02.15 16:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
03:19
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da şebeke suyu skandalı!
BUSKİ Genel Müdürlüğü yetkililerinin açıklamasına göre; yapılacak çalışmalar nedeniyle Nilüfer İlçesi Kayapa Mahallesi, Kayapa Sanayi ve 30 Ağustos Mahallesi'nin bir kısmı ile civarında 16 Şubat Perşembe günü (YARIN) 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacağı belirtildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebileceğinden, vatandaşlardan tedbirli olmaları istendi.